Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro nákup digitálního obsahu a souvisejících služeb (výukových zábavně vzdělávacích materiálů a her, dále společně označováno i jako „digitální obsah“ nebo „produkty“) přes webové rozhraní www.hravydesign.cz.
Poskytovatel (dále jen „prodávající“):
Bc. Denisa Krakovčíková
IČ: 21062528
Se sídlem: Větřkovice 252, 747 43 Větřkovice
v evidenci Obecního živnostenského odboru Městského úřadu Vítkov
Email: info@hravydesign.cz
Telefon: +420 737 159 233
www.hravydesign.cz
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.hravydesign.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit produkt od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání produktu v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před
ustanoveními těchto obchodních podmínek.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (www.hravydesign.cz).
DŮLEŽITÉ POJMY
Cena je finanční částka, kterou budete hradit za služby a produkty;
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi produktů se mnou;
Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
Produktem se rozumí digitálním obsah, který je předmětem Smlouvy uzavírané přes Webové rozhraní. Produkt může být buď úplatný (kdy Cena představuje moji odměnu za zpřístupnění), nebo bezúplatný – zdarma (kdy namísto Ceny mi poskytujete své osobní údaje).
PŘEDMĚT KOUPĚ (údaje o prodávaných produktech)
Předmětem koupě je digitální obsah v elektronické podobě (PDF, ZIP) a služby s tím spojené. Předmětem koupě jsou zábavně vzdělávací elektronické materiály.
Informace o produktech, včetně uvedení cen jednotlivých produktů a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivých produktů v katalogu internetového obchodu. Ceny produktů zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
Veškerá prezentace produktů umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto produktů.
Předmět koupě je produktem duševního vlastnictví, proto je zakázáno jakékoliv jeho šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora. Uživatel odpovídá Poskytovateli za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
K provozování o používání digitálního obsahu budete potřebovat vhodné programové a technické vybavení. Budete potřebovat internetové připojení a techniku na které PDF soubor zobrazíte ( např. počítač, tablet, telefon). Také budete potřebovat prohlížeč PDF souborů.
OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
Koupě produktů (Zboží) je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
Při nákupu produktů je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání produktů budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní
sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaných produktech (na E-shopu označujete produkt, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Produktu; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvoleného Produktu a způsobu jeho doručení;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Produkty, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k
platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Produkt za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
3. UŽIVATELSKÝ ÚČET
Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než dva roky nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Produktu v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
Cena produktů uvedená na webovém rozhraní prodávajícího www.hravydesign.cz a je konečná, protože prodávající není plátcem DPH. Cena je vždy uvedena i v prodejním formuláři.
Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Produktu. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
- Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 14 dnů
Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též dostupná v Uživatelském účtu.
Prodávající přijímá platby v měně CZK. Platba je možná pouze jednorázově, platba na splátky není možná.
Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
5. DORUČENÍ PRODUKTŮ
Dodáním se rozumí zaslání odkazu (URL adresy) ke stažení digitálního obsahu ze strany poskytovatele na e-mailovou adresu uživatele uvedenou v objednávkovém formuláři. Nebo také přímé zaslání PDF souboru jako přílohy na emailovou adresu uživateli.
Odkaz ke stažení zakoupeného produktu (nebo přímé zasláni produktu na email) je zákazníkovi zaslán do 3 pracovních dnů po spárování a připsání platby na účet prodávajícího. Odkaz ke stažení bude aktivní nejméně po dobu 1 měsíce od odeslání emailu. Soubor může být v průběhu této lhůty aktualizován, avšak charakter produktu se nezmění a odkaz zůstává nadále funkční.
Dodání elektronického produktu je zdarma a je dodán jednorázově.
Berete na vědomí, že s ohledem na povahu produktů je nutné, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující Vám otevřít a pracovat se soubory ve formátu PDF. Digitální obsah produktu Vám bude zpřístupněn v nejnovější verzi, dostupné v době uzavření smlouvy, která Vám nebude aktualizována.
V případě, že nebudeme schopni Vám Produkt dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení Produktu uvedené v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.
6. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
Digitální produkty podléhají autorskému právu a jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka (samozřejmě s nimi můžete pracovat s dětmi ve třídě, ale již je nemůžete poskytovat kolegům či rodičům atd.)
Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (digitální produkty) včetně jejich náplně podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí. Kupující je povinen seznámit se s podmínkami použití, které jsou součástí každého vzdělávacího produktu, který kující zakoupí.
7. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Obecně platí, že pokud je smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (tedy mj. přes internet), má uživatel, který je spotřebitelem, dle § 1829 OZ právo od smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a to písemnou formou směřovanou na adresu prodávajícího nebo na email info@hravydesign.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupuje a s přiložením kopie faktury (daňového dokladu). Odstoupení od smlouvy je možné pouze do okamžiku, než kupující zahájí stažení předmětu koupě.
Spotřebitel bere na vědomím, že nemůže odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, dle §1837, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
Je-li předmětem Smlouvy úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy Vám potvrdím jeho přijetí. Cena Vám pak bude vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem Vám Cena může být vrácena jen tehdy, pokud s tím budete souhlasit a pokud Vám tím nevzniknou další náklady. Vzhledem k tomu, že odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu je možné jen tehdy, nebyl-li Vám digitální obsah Produktu zpřístupněn, nevzniknou Vám žádné náklady spojené s jeho vrácením. Jakékoli náklady, které by Vám v souvislosti s odstoupením od Smlouvy případně vznikly (např. náklady spojené se zasláním oznámení o odstoupení), nesete ze zákona Vy.
Jako Uživatel můžete od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Smlouvou.
Jako Poskytovatel jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení Vašich povinností ze Smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv, povinnosti mlčenlivosti a v dalších případech stanovených zákonem. V případě odstoupení od Smlouvy jsem oprávněna Vám okamžitě digitální obsah Produktu znepřístupnit a požadovat náhradu škody, pokud mi z porušení Vašich povinností vznikla.
Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže není možné z objektivních důvodů službu či produkt za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním nebo zjistí-li Poskytovatel, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi. Pro účely těchto obchodních podmínek se za podstatné porušení smlouvy považuje:- prodlení uživatele s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době
splatnosti;- porušení povinností na ochranu autorského práva (čl. 5 Zabezpečení a ochrana autorských práv obchodních podmínek) ze strany uživatele.
8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními občanského zákoníku a případně
ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele).
Uživatel je oprávněn uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li Produkt (digitální obsah) vadu. Uživatel v postavení spotřebitele je oprávněn vytknout vadu ve lhůtě dvou let od převzetí díla či digitálního obsahu. V takovém případě, je-li to možné, může zákazník požadovat odstranění vady (případně se posoudí, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné). Práva z vadného plnění uplatní Uživatel u Poskytovatele e-mailem bezodkladně po jeho zjištění. V rámci reklamace Poskytovatel potom vadu odstraní v přiměřené době tak, aby nezpůsobila zákazníkovi značné obtíže. Není-li zákazník v postavení spotřebitele, odpovídá Poskytovatel za vady, které se u díla či digitálního obsahu vyskytnou při převzetí a zákazník je vytkne bezodkladně.
Uživatel v postavení spotřebitele může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud Poskytovatel vadu dle předchozího odstavce neodstraní, nebo pokud se vada projeví i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy. Uživatel není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.
Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Produktu bez vady a vadného Produktu které byly zákazníkovi poskytnuty.
Jedná-li se o Produkt poskytovaný za osobní údaje Uživatele namísto odměny, nemůže Uživatel požadovat přiměřenou slevu.
Pro reklamaci nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info@hravydesign.cz. Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Formulář pro reklamaci je součástí tohoto dokumentu jako příloha.
Peněžité částky, které má Poskytovatel z důvodu vadného plnění vydat zákazníkovi, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud Uživatel odstoupí od smlouvy, vrátí Poskytovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy Uživatel uplatnil u Poskytovatele příslušné právo z vadného plnění.
Právo z vadného plnění uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením produktu. Dále uživateli práva z vadného plnění nenáleží v případě neprovedených aktualizací. Poskytovatel rovněž neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že uživatel nemá potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené v těchto obchodních podmínkách). Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má uživatel zákonnou povinnost poskytnout poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, prokáže-li, že digitální obsah není ve shodě se smlouvou.
9. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Informace obsažené v našich produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Všechny naše produkty, které slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti návrhu, jsou pouze návody a doporučení, neneseme jakoukoliv odpovědnost za Váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze naším doporučením. Nepřijímáme žádnou zodpovědnost ani závazky za přesnost, obsah, úplnost, legálnost, dostupnost nebo spolehlivost informací a nástrojů, které poskytujeme na našich stránkách.
10. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
Nejsem ve vztahu k Uživateli vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuji prostřednictvím elektronické adresy info@hravydesign.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašlu na elektronickou adresu Uživatele.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Můžete využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Svou informační povinnost vůči zákazníkovi ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů zákazníka pro účely plnění smlouvy, pro účely jednání o smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávající plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu, který naleznete na webové stránce prodávající.
12. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše emailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.8.2024
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát:
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát:
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti www.hravydesign.cz („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: